Nowa kampania „Współpraca Międzynarodowa”

Grupa Mediowa Media Planet wraz z dziennikiem Rzeczpospolita przygotowuje kampanię prasowo-internetową „Współpraca Międzynarodowa”, której celem jest między innymi: wzrost profesjonalizacji polskich firm, zwłaszcza małych i średnich, w zakresie prowadzenia działalności międzynarodowej; eksportu i inwestycji na rynkach zagranicznych, poprawa efektywności polskiego systemu wsparcia ekspansji zagranicznej oraz dyplomacji gospodarczej oraz zwiększenie zainteresowania polskich przedsiębiorstw poszerzaniem skali działalności i wychodzeniem za granicę.

„Współpraca Międzynarodowa” to idealne miejsce na komunikat o ofertach dla instytucji publicznych skierowanych m. in. do urzędów państwowych, jednostek samorządu terytorialnego, gospodarczego i innych jednostek sektora publicznego. Jest to także doskonała okazja do międzysektorowego spotkania i interesującej dyskusji na temat najnowszych rozwiązań w gronie profesjonalistów.

Polsko-Szwedzka Izba Gospodarcza została oficjalnym partnerem kampanii. Warto jednocześnie zaznaczyć, że wszystkim zrzeszonym w Izbie firmom  przysługuje 15 % rabatu na każdą wykupioną powierzchnię reklamową w kampanii,  która ukaże się zarówno w wydaniu papierowym, w dzienniku Rzeczpospolita oraz na dedykowanym portalu tematycznym www.handelmiedzynarodowy.info. Tam też można uzyskać więcej informacji na temat całego przedsięwzięcia.

Serdecznie zachęcamy do udziału!

Archiwa