Sprawozdanie roczne Grupy H&M

W ubiegłym roku rozliczeniowym, trwającym od 1 grudnia 2012 do 30 listopada 2013, sprzedaż grupy H&M wzrosła o 9%. Otwarto 356 nowych sklepów, tworząc ponad 12 tysięcy nowych miejsc pracy, a najdynamiczniej rozwijającymi się rynkami był chiński i amerykański. Wyłączając VAT sprzedaż wyniosła 128 562 milionów SEK. W Polsce sprzedaż wyniosła 3193 miliony SEK (w porównaniu z 2947 milionami SEK w roku poprzednim) i otwarto 19 nowych sklepów.

W czwartym kwartale ubiegłego roku rozliczeniowego sprzedaż wzrosła o 13%. Wyłączając VAT, H&M zarobił 36495 milionów SEK. Sprzedaż H&M Polska wyniosła 895 milionów SEK. Przewiduje się, że sprzedaż w styczniu 2014 r. wzrośnie o 15% w porównaniu ze styczniem 2013. Sieć planuje także otworzyć około 375 nowych sklepów oraz sklepy internetowe dla kolejnych 4 krajów podczas roku rozliczeniowego 2013/2014.

Źródło: H&M newsroom, H&M – report

Archiwa