Mera Spa Hotel staje się Sopot Marriott Resort & Spa

 

Od 29 maja br. Mera Spa Hotel, wyjątkowy hotel umiejscowiony przy sopockiej plaży, dołącza do sieci hotelarskiej Marriott International. Sopot Marriott Resort & Spa będzie korzystał ze wsparcia i wiedzy popularnej sieci hotelarskiej oraz dotrze do 85 milionów uczestników programu lojalnościowego sieci Marriott, którzy zwiększą reputację Sopotu jak również ilość odwiedzających Gości. Będzie to drugi flagowy hotel w Polsce, po warszawskim Marriott Hotel.

 

Mera Spa Hotel, uznawany i ceniony przez Gości za swobodną, domową atmosferę, indywidualne podejście do Gości, wysokiej jakości usługi przez ostatnie 5 lat zapracował na swój sukces. Wynikiem tego sukcesu jest podpisana w październiku ubiegłego roku umowa między właścicielem obiektu firmą Vastint Polska, operatorem – Legend Hotels Polska Sp. Z o. o. oraz Marriott International. Tym samym Mera Spa Hotel dołączył do największej sieci hotelarskiej na świecie: Marriott International.

 

„Jestem głęboko przekonany, że Goście z zadowoleniem przyjmą tę zmianę i nadal będą wybierać nasz hotel, jako preferowany cel wakacyjny. Cieszymy się z aktualnej współpracy z firmą Marriott i sądzę, że i ten projekt okaże się sukcesem „- powiedział Roger Andersson, Dyrektor Zarządzający

Vastint Polska.

 

W związku z przyłączeniem się Sopockiego Mera Spa Hotel do sieci Marriott, w położonym bezpośrednio przy pięknej, piaszczystej plaży budynku hotelowym przeprowadzone zostały prace modernizacyjne. Aranżacja wnętrz została częściowo zmieniona. Zmiany adaptacyjne objęły wszystkie pokoje hotelowe, które zyskały udogodnienia gwarantowane przez hotele zrzeszone w najwyżej cenionych sieciach hotelarskich.

 

Przebudowy aranżacyjne wnętrz Mera Spa Hotel miały na celu podniesienie standardów do tych, z których znana jest sieć Marriott.

 

Wszystkie zmiany wyglądu hotelu przeprowadzane są z najwyższą dbałością o detale, zależy nam bardzo, aby nasi dotychczasowi Goście, ale także i Ci, którzy dołączą do nas od dziś, czuli się w Sopot Marriott Resort & Spa nie tylko komfortowo, ale przede wszystkim blisko natury” – dodał Kamil Lipski, dyrektor marketingu i sprzedaży Mera Spa Hotel.

 

Oprócz zmian aranżacyjnych Mera Spa Hotel poprawił również swoje standardy usług oraz menu, które zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odzwierciedlić bardziej międzynarodowy i biznesowy charakter hotelu.

 

Przystąpienie do międzynarodowej sieci hoteli Marriott, to także szansa rozwoju zawodowego dla całego Zespołu, który będzie mógł korzystać z zasobów, jakie niesie ze sobą nowa marka.

 

Przystąpienie do rodziny Marriott International pozwala wzbogacić nasze standardy i oferty przez cały rok. Mera SPA, to marka sama w sobie, dzięki której Mera Spa Hotel zbudował swoją silną repu-tację w ciągu ostatnich 5 lat. Właśnie dlatego umowa przewiduje pozostawienie nazwy Mera SPA wraz z logotypem, podczas gdy hotel otrzyma nowe logo Marriott. Zdecydowaliśmy się na takie roz-wiązanie z myślą o naszych dotychczasowych Klientach „- powiedział Michael JJ Stenner, Dyrektor Generalny Mera Spa Hotel.

Archiwa